Klacht Klarna AB: Pakketje niet ontvangen

Alessia

Ik heb een pakketje besteld een paar weken geleden maar nog steeds niks ontvangen

Mijn pakketje opsturen

Klarna AB
    Hi Alessia,

Bedankt voor je bericht. Wat een ontzettend vervelende situatie.

Klarna gaat echter over de facturatie van je bestelling. Mocht je vragen hebben welke betrekking hebben op de levering van je bestelling, dan adviseren wij contact op te nemen met de webwinkel.

Mocht je je bestelling niet ontvangen hebben en nadert de betaaldatum van je factuur, dan kun je in de Klarna app je factuur tijdelijk pauzeren.

Volg de onderstaande stappen om je factuur te pauzeren:

1) Open de factuur in de Klarna app
    2) Scroll helemaal naar beneden
    3) Klik op de knop "een probleem melden"
    4) Geef aan om welke reden je de factuur wilt pauzeren

Zo wordt je betaaldatum tijdelijk gepauzeerd en kun je de levering van je bestelling afwachten. Wij adviseren in dit geval wel contact op te nemen met de webwinkel om te vragen waar je bestelling blijft.
    Mocht de levering gedaan zijn, dan vragen wij je vriendelijk om de pauzering te verwijderen van de factuur. Je zult dan een nieuwe betaaldatum ontvangen.
    Indien de levering niet op tijd gedaan wordt, dan kan het zijn dat onze onderzoeksafdeling gaat kijken wat hier aan de hand is. Zij zullen je in dit geval een e-mail sturen waar je dan op dient te reageren.

Mocht het alsnog niet lukken je factuur te pauzeren, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt een chat starten in de Klarna app of via app.klarna.com/login.

Ik ga ervan uit dat ik je voldoende informatie heb gegeven.

Fijne dag.

Groet,

Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?