Klacht Klarna AB: Rekening gekregen wat al betaald is, ze kunnen niet uitleggen waar een ander bedrag vandaan komt

Klachtnummer
# 428791
Gebruiker
hekelaanoplichters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klarna komt 2 a 3 weken na een geslaagde betaling aan met een bedrag wat ze je niet kunnen uitleggen waar dat bedrag vandaan komt. Helpen je verder niet en klantenservice is niks waard, wat hieronder al vaak gezegd is lange wachttijden en erg professioneel zijn ze ook niet. Ik gebruik het in ieder geval NOOIT meer!

De oplossing

Dat ze me uitleggen waar dat bedrag vandaan komt op een normale manier en niet dat je met de rug na de muur word gezet en dat ze helemaal geen informatie geven!

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend dat je je in deze situatie bevindt. Ook vinden wij het zeer jammer om te vernemen dat het contact met onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en we zijn er dan ook zeker van dat dit zal berusten op een misverstand.

    Helaas is het voor ons niet mogelijk om deze vraag via onze Social Media kanalen inhoudelijk met je te behandelen. Om een uitgebreid antwoord te ontvangen op je vraag willen wij je toch nogmaals vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

    Je kunt 24/7 met onze klantenservice chatten via de app of via https://app.klarna.com/login.

    Groet,

    Michel


Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen