Klacht Klarna AB: Slecht bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 587281
Gebruiker
Kim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verleden jaar Juni heb ik iets besteld dat ik nooit gekregen heb.Ik heb Klarna dit laten weten via de mail, desondanks kreeg ik toch een incassobureau aan m'n broek.
Dit incassobireau ,deze amateurs gaven aan dat ik moest bewijzen dat het niet is aangekomen .Het bedrijf heeft na 6 maanden een afleverbevestiging gestuurd waaruit blijkt dat het pakketje niet eens in de goede stad is afgeleverd.Het incassobureau doet hier NIETS mee, zeggen gewoon "het is toch afgeleverd" Die zijn niet goed daar ,zeggen nu dat ik het maar met Klarna moet oplossen die sturen me nu weer terug naar hun, dit moet stoppen!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat Klarna het incassobureau terugfluit, ik heb bewijs dat het pakket niet bij mij is afgeleverd daar houd het op voor mij!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer Bunning,

    Dank voor jouw geplaatste reactie.

    Wanneer een bestelling in een niet deugdelijke staat ontvangen wordt kun je bij Klarna deze factuur pauzeren waarbij je contact kunt opnemen met de webwinkel om deze situatie bespreekbaar te maken.

    Wanneer een factuur gepauzeerd wordt bij Klarna zal hiervan een berichtgeving worden uitgestuurd via e-mail door onze onderzoeksafdeling. In deze e-mail kunnen aanvullende vragen worden gesteld om je nog beter van dienst te kunnen zijn.

    Wanneer bovengenoemde niet heeft plaatsgevonden en de factuur overgedragen is aan een incassonbureau is het raadzaam om dit geschil bij deze instantie verder bespreekbaar te maken.Bij Klarna is deze factuur dan gesloten.

    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne woensdag toegewenst 🙂

    Met uiterst vriendelijke groeten, 👋
    Patrick.


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen