Klacht Klarna AB: Slecht bedrijf

Kim

Verleden jaar Juni heb ik iets besteld dat ik nooit gekregen heb.Ik heb Klarna dit laten weten via de mail, desondanks kreeg ik toch een incassobureau aan m'n broek.
Dit incassobireau ,deze amateurs gaven aan dat ik moest bewijzen dat het niet is aangekomen .Het bedrijf heeft na 6 maanden een afleverbevestiging gestuurd waaruit blijkt dat het pakketje niet eens in de goede stad is afgeleverd.Het incassobureau doet hier NIETS mee, zeggen gewoon "het is toch afgeleverd" Die zijn niet goed daar ,zeggen nu dat ik het maar met Klarna moet oplossen die sturen me nu weer terug naar hun, dit moet stoppen!!!

Ik wil dat Klarna het incassobureau terugfluit, ik heb bewijs dat het pakket niet bij mij is afgeleverd daar houd het op voor mij!!

Klarna AB
    Beste Heer Bunning,

Dank voor jouw geplaatste reactie.

Wanneer een bestelling in een niet deugdelijke staat ontvangen wordt kun je bij Klarna deze factuur pauzeren waarbij je contact kunt opnemen met de webwinkel om deze situatie bespreekbaar te maken.

Wanneer een factuur gepauzeerd wordt bij Klarna zal hiervan een berichtgeving worden uitgestuurd via e-mail door onze onderzoeksafdeling. In deze e-mail kunnen aanvullende vragen worden gesteld om je nog beter van dienst te kunnen zijn.

Wanneer bovengenoemde niet heeft plaatsgevonden en de factuur overgedragen is aan een incassonbureau is het raadzaam om dit geschil bij deze instantie verder bespreekbaar te maken.Bij Klarna is deze factuur dan gesloten.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne woensdag toegewenst 🙂

Met uiterst vriendelijke groeten, 👋
    Patrick.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?