Klacht Klarna AB: Slecht bedrijf
Details
Klacht
Verleden jaar Juni heb ik iets besteld dat ik nooit gekregen heb.Ik heb Klarna dit laten weten via de mail, desondanks kreeg ik toch een incassobureau aan m'n broek.Dit incassobireau ,deze amateurs gaven aan dat ik moest bewijzen dat het niet is aangekomen .Het bedrijf heeft na 6 maanden een afleverbevestiging gestuurd waaruit blijkt dat het pakketje niet eens in de goede stad is afgeleverd.Het incassobureau doet hier NIETS mee, zeggen gewoon "het is toch afgeleverd" Die zijn niet goed daar ,zeggen nu dat ik het maar met Klarna moet oplossen die sturen me nu weer terug naar hun, dit moet stoppen!!!
Gewenste oplossing
Ik wil dat Klarna het incassobureau terugfluit, ik heb bewijs dat het pakket niet bij mij is afgeleverd daar houd het op voor mij!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.