Klacht Klarna AB: telefoon lange wachttijden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 428309
Gebruiker
Don Quichote
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vandaag Klarna 2x geprobeerdtelefonisch te bereiken met als resultaat

- wachttijd 17 minuten, daarna piep piep piep
- wachttijd 8 minuten, toen was ik het zat en heb de hoorn op de haak
gegooid

Wij doen geen betalingen meer middels Klarna

De oplossing

niets, wij doen geen betalingen meer via Klarna

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat jammer dat het je niet gelukt is om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice.

    Het beste kunnen wij je aanraden contact op te nemen met onze klantenservice via de chat. Je kunt 24/7 met onze klantenservice chatten via de app of via https://app.klarna.com/login. Hiermee vermijd je wachttijden aan de telefoon.

    Groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Don Quichote
Datum
Uiteindelijke oplossing
de chat gebruiken i.p.v. de telefoon. Het nadeel is dat je het probleem per chat niet duidelijk kunt maken. Mijn advies aan Klarna is meer telefonistes in het callcenter of er voor zorg dragen dat er veel minder klachten zijn. Wij maken in ieder geval geen gebruik meer van Klarna's diensten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen