Klacht Klarna AB: Ten onrechte een factuur ontvangen van 75,-- van Klarna i.o.v. Trendcarpet

Corine

Ik had bij Trendcarpet een carpet besteld. Het carpet werd vanuit Zweden verstuurd. Bij aankomst zat het carpet opgerold in een plastiek verpakking. De plastiek verpakking was dubbelgevouwen. Bij niet goed kon het geretourneerd worden. Bij retourneren moest het carpet weer opgerold en moest de verpakking weer dubbelgevouwen zijn, anders was er sprake van 75,-- euro onkosten. 1 week later werd het carpet weer opgehaald. Met de vervoerder had ik het tapijt dubbelgevouwen, omdat dat in mijn eentje niet lukte. Gisteren ontving ik een factuur van 75,-- euro, omdat het tapijt niet dubbelgevouwen was. De factuur moet voor 4 feb betaald zijn. Ik heb Trendcarpet niet kunnen bereiken op 070-8080145, mailadres op hun website wordt niet geaccepteerd. Heb een mail naar Zweden gestuurd(info@trendcarpet.se ), met de vraag waarom ik een factuur van 75,-- heb ontvangen. Inmiddels heeft Zweden gisteren wel gereageerd met de opmerking dat het carpet niet dubbelgevouwen was. Ik heb geantwoord via de zelfde mail dat het carpet wel was dubbelgevouwen. Daar is tot niet toe niet op gereageerd. Ook kan ik met geen mogelijkheid Klarna( klarna.nl/klantenservice), waar de factuur vandaan komt, bereiken

De factuur ongedaan maken

Klarna AB
    Beste G. van Geenen,

Wat vervelend om te horen dat u onze klantenservice niet hebt kunnen bereiken.
    Wij zijn telefonisch te bereiken op nummer 020 808 28 52 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
    Of via de chat op app.klarna.com/login. Daar zitten mijn collega's 24 uur per dag voor u klaar, alle dagen van het jaar.

U kunt de factuur via de Klarna app pauzeren of u kunt ons informeren via hello@klarna.nl over de betalingsomschrijving en ter controle uw geboortedatum. Dan zullen wij de factuur voor u pauzeren.
    Zodra u een terugkoppeling ontvangen heeft van de webwinkel horen wij dat graag.

Alvast bedankt!

Een fijn weekend gewenst!

Groet, Marleen
    Corine
    Op 1 feb 2019 heb ik contact gezocht met Klarna, gesprek gehad met Astrid van Beek, factuur staat gepauzeerd voor 3 weken, om mij de gelegenheid te geven om het met trendcarpet op te lossen, daarna gaat Klarna bemiddelen tussen Trendcarpet en mij. Ik heb aangegeven dat ik zal proberen contact te zoeken met Trendcarpet op 070-8080145 , (waar tot nu toe steeds niet opgenomen wordt) en via hun mailadres zoals het op hun website staat vermeld (waar tot nu toe de verstuurde mails niet geaccepteerd worden)
    Klarna AB
    Beste G. van Geenen,

Wat jammer om te vernemen dat je niet in contact komt met de winkel.

Maar geen nood, zoals je zelf al aangeeft zal onze onderzoeksafdeling je hiermee verder helpen nadat de pauzering is afgelopen. Als je specifieke vragen over hebt kan je ons ook een mail sturen, naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving en je geboortedatum. Dat kijken we even met je mee.

Groet, Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?