Klacht Klarna AB: terug storting geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475411
Gebruiker
Sherisa16mei
Datum
1 reactie

Details

De klacht

klarna mollie heb geld gestort voor wish alleen bestelling is mislukt ,wish zou geld moet binnen 5 a 14dagen terug gestort zijn is nog steeds niet
R.taskin

De oplossing

terug storting van mijn 24 eu

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Sherisa,

    Bedankt voor dit bericht. Het is helaas niet mogelijk voor ons om je terugbetaling inhoudelijk te bespreken via een openbaar klachtenkanaal. Mocht je de status willen weten van je terugbetaling, dan adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Groet,

    Selwyn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sherisa16mei
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bij hun klantenservice kom je niet ver
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen