Klacht Klarna AB: Waardeloos

Klachtnummer
# 414487
Gebruiker
Nancy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer in te loggen en krijg geen mail van klarna krijg geen mail met inlog link heb alles gedaan ook 2 keer gebeld ervoor ben heel vaag geholpen heb gedaan wat hun hebben gezegd dat zal helpen maar niks niks zo blijf ik rekening krijgen dat nog betaald moet worden met plus kosten! Kunnen jullie mij helpen aub

De oplossing

Dat ik kan niet inloggen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nancy,

    Natuurlijk is het erg vervelend wanneer je niet kan inloggen om zo je facturen te betalen.

    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, dan kan dat de maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook adviseren om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander e-mailprogramma.

    Ook zal je de facturen per e-mail hebben ontvangen. In deze e-mails staan ook de betalingsomschrijvingen om deze te voldoen via internet bankieren.

    Groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?