Opgelost door Klarna AB: Waarom moet ik verzendkosten ? betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256657
Gebruiker
JooCla36
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een soort korset voor mijn rug besteld, prijs 19.98.
Er is 4 euro meer van mijn rekening afgeschreven, waarschijnlijk voor verzendkosten terwijl er geen verzendkosten zouden worden berekend.
Transactiereferentie: 0007070476000200618

Dhr van Meegen

De oplossing

Zou graag zien dat deze 4 euro terug worden gestort op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw/meneer,

    Bedankt voor uw beoordeling!

    Uit uw bericht begrijp ik dat wij € 4,00 teveel van uw rekening hebben afgeschreven. Klarna werkt niet met automatische incasso. Het is voor ons niet mogelijk om geld van uw rekening af te schrijven. Betalingen aan Klarna worden altijd door de klant zelf overgemaakt via het internet, bankoverschrijving of via een iDEAL betaling.

    De transactiereferentie die u noemt is ook helemaal niet bij ons bekend.

    Ik zou u vriendelijk willen vragen om na te gaan voor welke betalingsmogelijkheid u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling. Als u bij uw bestelling heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, dan vraag ik u vriendelijk om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving van uw factuur. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, komen we zo spoedig mogelijk bij u terug met meer informatie.

    Alvast bedankt voor de medewerking!

    Groet, Loredana

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JooCla36
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een duidelijke uitleg gekregen wat er is gebeurd en zodoende is de klacht naar alle tevredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen