Opgelost door Klarna AB: Wel geld afgeschreven alleen geen bevestiging van product

Ruubje800

Ik heb via wish een fitness product besteld en heb hiervoor € 288,28 aan uitgegeven. Het is wel van mijn rekening afgeschreven alleen heeft wish het niet bevestigd als bestelling en komt er nu niks. Ik vind dit erg vervelend en zou graag hulp willen

Mijn geld terug
Ik heb mijn geld 3 dagen na mijn probleem direct terug gekregen, super service👍

Klarna AB
    Hi Ruubje800,

Bedankt voor dit bericht. Wij vinden het vervelend dat je bestelling niet succesvol is afgerond.

Wanneer je een bestelling plaatst en direct betaald, dan zul je een factuur van Klarna ontvangen en de webwinkel zal je bestelling bevestigen.

In sommige gevallen kan het zijn dat de bestelling wel is afgerond, maar dat deze niet correct is verwerkt wordt door de webwinkel. In dit geval blijft je bestelling dus in je winkelwagen staan.

In dit geval heb je de betaling natuurlijk wel al voldaan. Normaliter worden deze bestellingen automatisch geannuleerd en terugbetaald. Dit kan tot 10 werkdagen duren.

Mocht je inhoudelijke informatie met betrekking tot je betaling en eventuele terugbetaling willen weten? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt de contactgegevens van onze klantenservice vinden op www.klarna.com/nl/klantenservice .

Een fijne dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?