Klacht Klarna AB: Wil aankoop terug sturen is te klein

Klachtnummer
# 474460
Gebruiker
AchtsteBamboe#874Pastabiet#879
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wil aankoop terug sturen maar heb geen adres

De oplossing

Gewoon het adres waar het naar toe moet

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi!

    Goed dat je even contact opneemt.

    Klarna gaat alleen over de facturatie van je bestelling. De levering, productinformatie en een eventueel retourbeleid zijn de verantwoordelijkheid van de webwinkel waar je de bestelling geplaatst hebt. Mocht je een retouradres nodig hebben is het verstandig even het retourbeleid van de webwinkel op hun website op te zoeken of even contact met de webwinkel op te nemen.

    Indien je hulp nodig hebt met je factuur bij Klarna, dan kun je contact op nemen met onze klantenservice. Zij kunnen samen met je meekijken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing. Je vindt de contactgegevens van onze klantenservice op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Een mooie dag gewenst!

    Groet,

    Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen