Klacht Klarna AB: Wish-Klarna blijft aanmaningen sturen voor niet geleverde goederen.

Klachtnummer
# 465232
Gebruiker
Adele
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Probleem met Wish-Klarna,
in Februari 2020 een Drone besteld die nooit is aangekomen,
Post.nl zegt dat deze geleverd is.
Ik blijf aanmaningen ontvangen, en word hier bloed nerveus van!

De oplossing

Ik wil dat deze aanmaningen ophouden!
het is moeizaam in contact te komen met dit bedrijf.
Ik heb 1 keer iemand aan de lijn gehad die riep dat ik toch moet betalen.
Hoe moet ik in godsnaam bewijzen dat ik niets gehad heb?
Intussen hebbeb zij een incasso bureau ingeschakeld (eigendom van Klarna)

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Adele,


    Ontzettend vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt.

    Wanneer je een bestelling plaatst met Klarna als betaalmethode, dan verloopt je facturatie via Klarna, echter is de webwinkel alsnog het aanspreekpunt voor vragen over de levering, productspecifieke informatie en eventuele retourvoorwaarden.

    Mocht een bestelling niet ontvangen worden, dan is het van belang dit te melden bij zowel Klarna als bij de webwinkel. Zo kun je je factuur immers pauzeren en bij de webwinkel navraag over de levering doen.

    Indien je factuur inmiddels verlopen is en overgedragen is aan een incassobureau kunnen wij helaas geen inhoudelijke ondersteuning hier in bieden. Indien je de levering alsnog niet ontvangen hebt, neem dan contact op met het desbetreffende incassobureau. Zij kunnen inhoudelijk met je meekijken welke stappen hier nog in gezet kunnen worden.

    Een hele fijne dag gewenst!

    Groet,

    Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen