Klacht Klarna AB: Zeer zeer slecht bedrijf voel me [gemodereerd]

henk leenders

Heb via klarna 5 bestellingen bestaald voor Aliexpres. 23-05-2020, bdrag 13,78. 24-05-2020 bedrag 2,44. 24-05 8,96 24-05 bedrag 2,82
24-05-2020 bedrag 2,82.

Ik krijg een Factuur van Klarna dat ik via Klarna een bestelling zou hebben gedaan bij Alieexpres op 30-05 2020 bedrag 14,33
Is mij onbekend

Ik krijg van Klarna een faktuur dat ik eeen bestelling zou hebben gedaan
bij aliexpres van 12,88. . op 09-06. OOk deze bestelling is mij on bekend.
Je kan proberen telefonisch contact met ze op te nemen, je staat meer als een half uur in de wachtrij. Zeer slechte klantenservice. Hebben ook geen E-Mail adres. Het lijkt me meer een bedrijf van [tekst verwijderd door moderator]

Onmiddelijk mijn zaak in behandeling gaat nemen, en alles corrigeert.

Klarna AB
    Beste Henk,

Bedankt voor het delen van dit bericht. Wij vinden het ontzettend vervelend dat je deze bestellingen niet herkend.

Wanneer je een bestelling bij AliExpress plaatst en kiest voor Klarna achteraf betalen, dan zal de facturatie inderdaad via Klarna verlopen. Deze producten worden niet weergegeven op je factuur, echter kun je via de besteldatum op je factuur de producten terug vinden welke besteld zijn in je account bij AliExpress.

Mocht het nou echt zijn dat je deze bestellingen niet herkend of niet geplaatst hebt, dan zullen wij dit zeer zeker willen oppakken met je.

Wij verzoeken je dan telefonisch contact op te nemen zodat wij dit inhoudelijk kunnen behandelen met je en op zoek kunnen gaan naar een gepaste oplossing. Je kunt het telefoonnummer van onze klantenservice vinden op www.klarna.com/nl/klantenservice .

Alsnog een mooie dag gewenst.

Groet,

Selwyn

henk leenders
Ik heb de bedragen en de datums genoemd wanneer en wat ik betaald heb aan KLARNA. Ik heb niet gekozen voor Klarna acchteraf betalen. Ik heb rechtstreeks betaald voor mijn betelingen, en niet gekozen voor achteraf betalen. Juliie moeten eens leren lezen !!!!!!. Of zitten jullie nog op de basis school. Telefonisch contact opnemen ? jestaat minstens een half uur in de wachtrij. De klachten rij word steeds groter.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?