Klacht Klarna AB: zie boven

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 489268
Gebruiker
Zomerblauw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wil het telefoongesprek van 22-10 vastleggen
Sandalen teruggestuurd op 30-7 (WPQ2W2)
Nooit verder iets vernomen en nu een aanmaning als zou ik de sandalen behouden hebben en niet betaald hebben.
De sandalen waren zo slecht van pasvorm, dat ik ze onmiddellijk geretourneerd heb.

De oplossing

De aanmaning vernietigen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Zomerblauw,

    Wat een vervelende kwestie. Graag helpen wij je hier mee verder.

    De webwinkel dient je factuur aan te passen aan de hand van je retour. Zodra de webwinkel dit gedaan heeft, zul je zelf een melding krijgen en kun je de aangepaste factuur inzien en betalen.

    Mocht het retour nog niet verwerkt zijn door de webwinkel, dan kun je de factuur zelf pauzeren in de Klarna app of via https://app.klarna.com/login . Zo zul je geen onnodige herinneringen of eventuele aanmaningen ontvangen zo lang je factuur gepauzeerd staat.

    Indien je de factuur wilt pauzeren, dan kun je de volgende stappen volgen in de Klarna app:
    1) Log in de Klarna app in en klik op de desbetreffende factuur.
    2) Scroll naar het eind van de factuur.
    3) Klik op de knop " Een retour melden".
    4) vermeldt de Track & trace code van je retour om de pauzering af te ronden.

    Zodra je factuur gepauzeerd is dien je wel even contact op te nemen met de webwinkel zodat zij op de hoogte zijn van je retour en dat je Klarna factuur aangepast dient te worden aan de hand van je retour.
    Mocht er niet op tijd een aanpassing gedaan worden, dan zal onze onderzoeksafdeling contact met je opnemen per mail. In deze mail zullen een aantal vragen staan waar onze onderzoeksafdeling een antwoord op dient te ontvangen. Zodra zij een antwoord ontvangen kunnen zij in die situatie een onderzoek starten.

    Mocht het alsnog niet lukken je factuur te pauzeren, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt een chat starten met onze klantenservice in de Klarna app of via app.klarna.com/login.

    Een fijne dag gewenst!

    Groet,
    Selwyn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zomerblauw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een stop op betalen geplaatst.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen