Klacht Klarna AB: Zonder dat je het door hebt ga je een krediet aan.
Details
Klacht
Hoi,Ik heb ooit een member kaart ingevuld bij H&M. Dan krijg je korting enz enz. Nu kreeg ik bericht dat ik een krediet ben aangegaan bij klarna wat ik helemaal niet hebt gedaan ik heb bij hun nooit wat ingevuld.
Nu heeft mijn meerderjarige dochter wat besteld en wou betalen met klarna.
Vult bij hun HAAR gegevens in maar ik krijg de factuur omdat de member kaart op mijn naam staat. Terwijl ze helemaal niet meer bij mij woont. Zij heeft contact opgenomen via de app kreeg ze bericht dat ik moet bellen. Ik gebeld kreeg ik eerst een die er niks van snapte toen door verbonden met een afdeling die mij verder zouden helpen. Kreeg ik te horen dat er alleen aangifte gedaan kon worden van oplichting. Dus als ik bij H&M de gegevens van mijn buurman invul bij klarna mijn gegevens en ik betaal niet krijgt mijn buurman alle facturen. Terwijl hij van niks weet.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze mijn gegevens wissen ik heb hun nooit wat gegeven. En ik ga zeker niet zonder dat ik het wil een krediet aan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.