Opgelost door Klarstein.nl: Wel betaald maar niets ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 542248
Gebruiker
Birdie2014
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 7 juni 2021 een betaling gedaan bij Klarstein.nl voor een plafondventilator. Het bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven maar ik heb geen bevestiging gehad.

Het is moeilijk, zó niet onmogelijk, om contact met ze op te nemen. Op geen enkel bericht of mail wordt gereageerd.

Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben.....

Gewenste oplossing

Ik wil een antwoord op mijn vraag waar mijn betaling en bestelling is gebleven en ik wil weten wanneer de plafond ventilator wordt verstuurd
Geboden oplossing
Na een aantal keren contact te hebben gezocht, heb ik op 25 juni mijn geld terug gekregen en heeft Klarstein excuses aangeboden omdat het zolang heeft geduurd. Contact was via mail. Ik ben zeer tevreden met deze afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klarstein.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klarstein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen