Opgelost door Klasse Auto's: auto wordt kapot geleverd en het beloofde Garantiebewijs wordt niet geleverd

sad Opgelost
ontevreden

We hebben een auto gekocht bij Klasse-Auto's Doetinchem. Voor we de proefrit deden zagen we al dat er olie lekte én hoorden we de deur aan de bestuurderskant kraken. De auto zou nog helemaal nagekeken worden en deze klachten verholpen.
Bij de aankoop was ons een jaar garantie beloofd. Deze garantie staat op de factuur, maar nog steeds na herhaaldelijk vragen zonder naam en verdere gegevens. Op de dag van overschrijven, heeft de eigenaar S gezegd dat hij steeds probeerde in te loggen bij dit garantiebedrijf om ons de gegevens door te kunnen geven. Dat lukte niet. Bijzonder was ook dat steeds de auto niet bij het bedrijf was als wij kwamen: voor de proefrit én om de auto te halen. Sebastiaan moest steeds de auto elders halen. Omdat we het een mooie auto vinden, de auto goed reed, en we uitgingen van de beloftes van S, zijn we tot de koop over gegaan. Nu blijkt dat het bedrijf van S niet bekend is bij het garantiebedrijf, eindelijk zijn we achter de naam gekomen van de tussenpersoon en konden het dus natrekken. Dus de garantie van een jaar is er niet, zoals beloofd. Daarbij komt dat nu de motor koud is, blijkt dat het olie probleem niet verholpen is en we grote kosten extra hebben om dit te laten maken. We hebben S nog 1x kunnen bereiken om te zeggen dat we de auto weer terug willen die we ingeruild hebben en deze auto weer aan hem verkopen. Hij zou er over denken en op een afgesproken tijdstip terugbellen. Resultaat: niets meer gehoord en door ons niet meer te bereiken. We voelen ons erg opgelicht, dat lijkt ons duidelijk!

*de (juiste) Garantiepapieren voor een jaar garantie
*gratis vernieuwen van de koppacking zodat de auto geen olie meer verliest
*gratis maken van het knak-geluid in het linker voor portier

ontevreden
    we zijn weer wat dagen verder en inmiddels hebben we na een paar keer contact het garantiebewijs binnen. Dat is fijn.

Nu moeten de klachten die we met de auto hebben vanaf de dag dat we hem kochten, nog gratis goed verholpen worden. Naast de eerdere klachten, maakt de auto ook een zeer groot brommend geluid bij een koude motor. Dat lijkt niet goed en moet verholpen worden.
    We zien uit naar een snel en goede oplossing.
    Dit alles kost ons uren contact zoeken/eindelijk hebben en veel ergernis. Dat kan niet de bedoeling zijn als je vol enthousiasme een voor ons nieuwe auto koopt.
    Klasse Auto's
    Alles is netjes met de klant geregeld en opgelost.
    ontevreden
    Klasse Autos zegt dat het netjes met de klant geregeld is en opgelost. We zijn inderdaad blij dat we steeds weer contact hadden en stappen verder kwamen. De auto lijkt inmiddels gemaakt, we hebben nog niet gehoord of de rekening betaald is. Daar is het wachten nog op. Dan is alles opgelost en met recht Klasse Autos.

ontevreden

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Klasse Auto's?