Opgelost door Klasse Auto's: niet nakomen van afspraken

ontevreden

niet alle afspraken nakomen. Onderstaand is bericht een vervolgbericht op een eerdere klacht van mijn kant.

eergisteren heb ik een klacht gestuurd. Had ook de persoon in kwestie gemeld dat ik dit doen zou. Wat schetst mijn verbazing: de persoon in kwestie heeft nu wel weer contact gezocht. En per telefoon een paar zaken beloofd om tpt een goede overeenkomst te komen.
Dus hij krijgt nog het voordeel van de twijfel. Op zich zijn we al blij dat hij, ook was het zeker niet op de afgesproken tijd, contact zocht.

nakomen van gemaakte afspraken die zowel op papier als mondeling gegeven zijn

ontevreden
    Inmiddels is er weer contact met de verkoper. Hij heeft toegezegd mee te zullen werken aan een oplossing voor de klachten die wij hebben.
    We hopen op een goede verdere samenwerking en berichten weer als er nieuws is.
    ontevreden
    We hopen op een goede verdere samenwerking en berichten weer als er nieuws is.

ontevreden
-het garantiecertificaat is binnen -nu moet de reparatie nog door Klasse Auto’s betaald worden; de rekening is nog niet binnen. Dus dat kan nog. Klasse Auto's heeft 30 dgn om te betalen, deze zijn nog niet om. Ik heb nog niet vernomen dat dit al gebeurd is.

Ook een klacht indienen over Klasse Auto's?