Klacht Klasse Auto's: Pas op!! Oplichterij Bedrijfsnaam: Klasse auto's Doetinchem

Ray

Op vrijdag 15 januari 2016, heb ik een auto aangeschaft Mercedes E350 kleur: wit, Prijs: € 24,950, bouwjaar 2010, kenteken: bij Klasse auto's in Doetinchem.
Ik ben geholpen door de heer: [naam verwijderd door moderator] , hij noemt zich zelf Sebastiaan.
Voor de aankoop gaf deze meneer aan dat er 2 sleutels bij zouden zitten en alle papieren inclusief de service boekje. Nadat het bedrag naar hem was overgemaakt is de auto meteen op mijn naam gezet. Bij sleutel overdraag en alle papieren bleek ineens dat de 2e sleutel niet aanwezig was en hetzelfde geldt ook voor de onderhoudsboekje, terwijl deze meneer voor de aankoop nog aan gegeven had dat deze er wel bij zaten. Als ik dit had geweten had ik de auto nooit aangeschaft. Meneer heeft aangegeven erachteraan te gaan bij de vorige eigenaar, tot op heden geen oplossing. Meneer is niet te bereiken en komt zijn beloftes niet na! Meneer neemt telefoon niet op zodra mijn nummer verschijnt!

Ik wil graag mijn 2e sleutel + originele service boekje + defecte audio/speakers moet gerepareerd worden zoals beloofd! Heb 2 jaar garantie afgesloten bij autotrust via Klasse-autos en zonder service boekje valt de wagen/auto niet onder garantie.

Ook een klacht indienen over Klasse Auto's?