Opgelost door Kleertjes.com: Ontbreken van retouradres/-sticker bij order en geen adres op site te vinden om artikelen te retou

content Opgelost
Kleertjes.com

Gevraagd naar retouradres ivm ontbreken van een retourlabel/-sticker bij de order. Er zijn 2 artikelen die retour moeten, telefoonnummer niet te vinden op site, inmiddels 3/4x gemaild met de vraag naar adres waar ik aan kan retourneren en steeds geen adres verkregen. Wel een 2-tal reacties met wedervragen waarop direct is geantwoord van mijn kant. Wacht inmiddels al 3 weken.

Retour adres bieden zodat 2 retouren netjes kunnen worden gecrediteerd. (Moet normaal binnen 2 weken)

Beste Y. Erkelens

Vervelend dat je nog geen retour instructies hebt ontvangen. Ik zie dat er bij deze bestelling op 26 juni een retourzending van jou verwerkt is. Wellicht dat hier de verwarring ontstaan is.

Je kunt bij ons altijd binnen 101 dagen gratis retourneren naar:

kleertjes.com retouren
    Antwoordnummer 150
    7000VB Doetinchem

Je mag een briefje bij de artikel(en) stoppen waar het bestelnummer op staat zodat we weten in welke bestelling deze verwerkt moet worden. Je kunt het pakket afgeven bij een PostNL punt, je ontvangt dan een retourbewijsje. We raden je aan deze goed te bewaren.

Excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben kun je ons telefonisch bereiken via: 0314-320120

Vriendelijke groet!
    Team kleertjes.com

Kleertjes.com
Retourneren mogelijk maken door een retouradres te bieden

Ook een klacht indienen over Kleertjes.com?