Klacht Kleertjes.com: Schandalig behandeld en geen oplossing voor kwijtraken retour bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 607153
Gebruiker
Lin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb begin mei een bestelling geplaatst via after pay
Daarvan heb ik een gedeelte gehouden en een gedeelte retour gestuurd
Ik heb een bevestiging ontvangen dat 1jurkje was verwerkt en ging er van uit dat alles was verwerkt aangezien dat het in 1 pakket is terug gestuurd
Nu na meerdere keren contact te hebben gehad met kleertjes . Com en after pay werd mij geadviseerd om de gehouden kleren te betalen en dat heb ik ook gedaan maar nu blijf ik after pay betalingen ontvangen dat ik het rest bedrag moet betalen omdat de retour kwijt is!!
Ik heb het bewijs niet meer omdat ik een mail heb van dat ene jurkje dat wel is ontvangen en het zat toch samen in de doos
Nu zegt kleertjes.com dat ze niets kunnen doen en dat ik after pay moet bellen dat heb ik gedaan maar ze wijzen naar mekaar en ik kom geen steek verder
Het is te belachelijk voor woorden dat ik voor iets moet betalen wat ik netjes heb terug gestuurd!!!
Er word niets mee gedaan en er word ook geen oplossing voor geregeld terwijl ik er alles aan heb gedaan
Gebeld gemaild maar krijg niet eens een reactie terug
Ik heb al heel veel bij hun besteld maar nog nooit op after pay gedaan dat doe ik dus nooit meer
Ik hoop hier iemand mee te bereiken die wel een oplossing bied want ik ga namelijk niet betalen voor wat ik niet heb

Gewenste oplossing

Zorgen dat de after pay opgelost word en dat de kosten niet voor mij zijn
Geboden oplossing
Er is nog steeds geen oplossing ze proberen de schuld bij de klant neer te leggen Belachelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lin
    Datum
    Er is niets met mij klacht gedaan
    Heb geen enkele reactie ontvangen
    Schandalig

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kleertjes.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen