Klacht Kleertjes.com: Valse Advertentie/banner

T.J. Veldkamp

Kleertjes.com adverteert op 8 juni via de mail en op de website met 40% korting op alles van Name-it. Ik bestel 8 artikelen maar zie bij afrekenen dat bij een aantal artikelen maar 20% korting wordt berekend. Ik bel met Kleertjes.com om dit na te vragen en krijg een vaag antwoord dat deze artikelen niet bij de actievoorwaarden horen. Ik heb op de website naar actievoorwaarden gezocht, maar kan deze nergens vinden. Als ik op de advertentiebanner klik, kom IKON een overzicht met alle artikelen van Name-it. Ik voel me genept, mag Kleertjes.com op deze manier adverteren?

Ik wil graag op alle bestelde Name-it artikelen 40% korting.

Kleertjes.com
    Goedemorgen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. We stellen dit zeer op prijs!
    Vervelend dat je je genept voelt, dat is uiteraard niet onze bedoeling.

De actievoorwaarden staan altijd in de email die je ontvangt over de actie en op onze website. In de mail die jij ontvangen hebt staat; * 40% korting op alle zomermode en de all season collectie uit 2018 van name it.

Op de website kun je de actievoorwaarden terugvinden door onderaan de pagina te klikken op * actievoorwaarden. Je komt dan op deze pagina terecht: https://www.kleertjes.com/actie-prijsvragen/

De artikelen met 20% korting komen uit de wintercollectie.

We hopen je hiermee meer duidelijkheid gegeven te hebben over de actievoorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via service@kleertjes.com

Wij wensen je alvast een fijn weekend!

Groeten,
    Team kleertjes.com

T.J. Veldkamp
Ze bieden geen oplossing, ze verwijzen alleen naar de hele kleine lettertjes onderaan de mail die ik ontving. Als je adverteert met ALLES van Name-it 40% korting, moet je die belofte ook waarmaken. Het zal allemaal best volgens de regeltjes zijn, maar het is zeker niet klantvriendelijk. Ik vind deze advertentie misleidend en ben zeer teleurgesteld in Kleertjes.com. Ik stuur mijn bestelling dan ook terug naar Kleertjes.com.

Ook een klacht indienen over Kleertjes.com?