Klacht Klein Boonschate Landscaping: produkt niet deugdelijk en vlase informatie

L. de Boer

Het bedrijf bood een partij oude waaltjes aan op marktplaats, en gaf aan in de advertentie dat er 40% hele stenen in zouden zitten.
De partij bleek een grote berg zand, met 5% hele stenen en van de hele partij bleek 20% bruikbaar. De rest was klein grut, wat we ook nog moeten afvoeren.
De baas kwam het zelf brengen want hij kende zogenaamd iemand die wij ook kenden en babbelde gezellig erop los. Hij kwam het geld gelijk halen (1500 euro!). Dat hebben we gedaan, stom!
Hij reageert niet meer op ons emails en telefoontjes.
Is hier iets aan te doen, ik heb foto's van de berg troep die we helaas hebben gekocht. Ik vind niet dat zo iemand hier mee weg kan komen.

een deel van het betaalde bedrag restitutie.

Klein Boonschate Landscaping
    de klant heeft de materialen tot twee maal goed bekeken , en goed gekeurd ,de partij had een speciale gunstige prijs, omdat het ging om een restantpartij uit een bestaande tuin, tevens is de herkomst laten zien d.m.v. foto`s en gegevens. afgesproken dat ik bij het bezorgen aanwezig was ,om de betaling te voldoen aan ons. er is drie weken over heen gegaan , dat wij een boze mail ontvingen. er is helaas niet gebeld !!zoals mevrouw suggereert. We hebben idd twee dagen te laat gereageerd ,door mijn afwezigheid dat weekend. woensdag is er contact opgenomen telefonische en donderdag is er een gesprek geweest. helaas door de emotie van mevrouw Lily de Boer verloor ze haar gevoel en niveau en heeft ze me voor alles uitgemaakt wat niet terecht is. We hebben de afgesproken aantal 150 M2 geleverd tegen een uiterste gunstige prijs ! tevens hebben wij een prijs afgegeven om het materiaal te bestraten , dit vergt enige vakmanschap , dit heeft ze niet geaccepteerd, want dit wilde ze laten doen door een zwartwerker , helaas konden wij dit niet doen voor die prijs ( wij zijn een bedrijf met vakbekwame mensen en onze prijzen zijn met BTW)
    we hebben als oplossing aangegeven
    oplossing 1
    dat de hele partij terug kon worden gebracht ,en direct geld terug konden ontvangen.
    oplossing 2
    hebben wij een oplossing aangeboden om dit voor te laten leggen aan een geschillencommissie VHG
    oplossing 3
    er kan tegen gereduceerd tarief een stratemaker ingehuurd worden die vakbekwaam is.
    Al snel werd tijdens duidelijk dat mevrouw haar eis geld was.
    ik werd bedreigd met de regel 500 euro betalen of ik maak je zwart op internet.
    Ik heb besloten hier niet op in te gaan ,eerlijkheid duurt langs!.
    Ondanks dat wij echt van goede wil zijn en handelen.
    Ik betreur dat dit via internet moet ,en geen gesprek met haar mogelijk is
    mijn vraag aan dit forum is : mag iemand je negatief zwart maken ondanks dat er geen reden toe is
    L. de Boer
    De oplossingen die meneer voordroeg, op intimiderende toon, waren beledigend en op kosten jagend. Andere jongens inhuren kon niet, de bestraters stonden er naast! Feit blijft:
    geen 150m2 maar 70m2, geen 40% heel maar 2% en 2 kuub zand.
    extra kosten voor ons: min. 2000 euro extra bestrating, 100 euro trekkerhuur en mankracht zand wegwerken, restpuin storten 200 euro, extra stenen bestellen 500 euro. werk ligt nu stil, tot nieuwe stenen.
    Kan ik deze schadeclaim indienen bij het bedrijf?
    Klein Boonschate Landscaping
    Ondanks er door ons nette tot redelijk voorstellen zijn gedaan weigert mevrouw Lily de Boer, tot enige compromis te komen. Ik betreur het nogmaals dat dit niet tot zakelijk of menselijke manier kan.Bijgaand nodig ik mevrouw Lily de Boer en haar man van harte uit op ons kantoor voor een kop koffie en een goed gesprek.
    met onze bedoeling om hier op een respect volle en menselijke manier uit te komen.
    Graag tot horens.
    L. de Boer
    Het verbaast ons bijzonder dat de heer Klein Boonschate zo'n joviale toon op Internet aanslaat. Tijdens zijn bezoek hier en gisteravond nog aan de telefoon slaat meneer Klein Boonschate een hele andere toon aan en weigert hij elke vorm van schikking die voor ons acceptabel is overeen te komen.
    Klein Boonschate Landscaping
    helaas wordt er niet ingegaan door mevrouw Lily en heer (Wim )de Boer,op onze voorstellen of reacties.
    wederom worden we nu weer telefonische bedreigd en gevraagd om geld te betalen als tegemoetkoming ,Geld wordt als zeer belangrijk ervaren en voert de boventoon in de telefoon gesprekken. dit vinden we niet acceptabel en verstandig . Daarbij los je geen problemen op met bedreigingen of zwartmakerij .een probleem los je volgens mij op om constructief met elkaar in gesprek te gaan, Met daarbij de wil om er goed en netjes uit te komen nogmaals : alles mag terug worden gebracht en het aankoopbedrag wordt terug geboekt.
    L. de Boer
    De heer klein boonschate verdraait elk gesprek opnieuw. Gisteren is mijn man akkoord gegaan met dat hij de boel terug mocht halen, nu moeten we het ineens weer brengen. Maar dat is goed, dat zullen we doen. Wij zijn deze meneer meer dan beu en hebben dit aangegeven. Deze meneer heeft het telefoongesprek beeindigd met dat hij mijn man wel wist te vinden... wie bedreigt wie? Een acceptabele oplossing lukt blijkbaar niet, dus zullen wij alles van meneer Klein Boonschate retourneren.

Ook een klacht indienen over Klein Boonschate Landscaping?