Klacht Klein Groenvoorziening: Spookfacturen

Klachtnummer
# 66198
Gebruiker
Familie E
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit groenvoorzieningsbedrijf uit Huizen stuurt onjuiste urenverantwoordingen en facturen.

Het bedrijf laat meerdere werknemers tegelijk werk doen, dat ook door een enkele medewerker gedaan kan worden. Bovendien wordt voor hulpen en stageaires het volledige (hoge) uurtarief in rekening gebracht. Men houdt zich niet aan gemaakte afspraken met de klant en schrijft uren (facturen) zonder opdracht. Mondelinge afspraken met het bedrijf worden (veel) later tegengesproken.

Wanneer men klaagt, stuurt Klein het bevriende bedrijf Boeder Agin op haar klanten af om de (onjuiste) facturen te incasseren. Dit bedrijf werkt volgens de grammofoonplaatmethode: Niets aantonen, uitsluitend aanmaningen versturen.

In een gang naar de rechter tegen dit bedrijf zijn wij in het gelijk gesteld: Klein heeft onterecht uren gefactureerd. Omdat wij niet alles schriftelijk hadden vastgelegd hebben wij echter toch een paar onterechte facturen moeten betalen.

Oppassen dus, met dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de onterechte facturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klein Groenvoorziening hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klein Groenvoorziening?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen