Wij vinden dat Klein.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Klein.nl: Verkeerde afstandsbediening bij TV
Details
Klacht
27 mei een tv gekocht bij Klein.nl, afgehaald in Eindhoven. Bij thuiskomst bleek er een verkeerde afstandsbediening in de doos te zitten, van een ander merk, die dus niet werkt op de tv. 28 mei gemeld per email aan de klachtenservice, hierop zou ik teruggebeld worden... Nooit gebeurd. Week later zelf maar gebeld, na 20 minuten in de wacht werd ik doorverbonden met de winkel. Er werd beloofd dat de juiste afstandsbediening opgestuurd zou worden en een retour envelop voor de foute afstandsbediening. Inmiddels twee weken later nog steeds niks ontvangen en niks meer gehoord. Nu maar weer gebeld, na 20 minuten in de wacht wordt plots de verbinding verbroken.Gewenste oplossing
Ik wil graag z.s.m. de juiste afstandsbediening ontvangen voor mijn tv!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.