Klacht Klein.nl: Verkeerde afstandsbediening bij TV

Klachtnummer
# 115154
Gebruiker
K. Bijker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27 mei een tv gekocht bij Klein.nl, afgehaald in Eindhoven. Bij thuiskomst bleek er een verkeerde afstandsbediening in de doos te zitten, van een ander merk, die dus niet werkt op de tv. 28 mei gemeld per email aan de klachtenservice, hierop zou ik teruggebeld worden... Nooit gebeurd. Week later zelf maar gebeld, na 20 minuten in de wacht werd ik doorverbonden met de winkel. Er werd beloofd dat de juiste afstandsbediening opgestuurd zou worden en een retour envelop voor de foute afstandsbediening. Inmiddels twee weken later nog steeds niks ontvangen en niks meer gehoord. Nu maar weer gebeld, na 20 minuten in de wacht wordt plots de verbinding verbroken.

De oplossing

Ik wil graag z.s.m. de juiste afstandsbediening ontvangen voor mijn tv!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klein.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen