Klacht Kleineprijskaartjes.com: Ik wil mijn geld terug.

Smeusg67

Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn geld retour. Ondertussen een keer of 4 m’n IBAN doorgegeven maar nog geen geld terug gezien. Ik worden het lijntje gehouden. Als ik ze meld dat ik melding ga maken op social media worden ze boos en zien ze dat als chantage.

Ik wil mijn geld terug.

Kleineprijskaartjes.com
    U houdt wel van tempo: gisteren hebben wij u medegedeeld dat alles nu geregeld wordt, en dat heeft even tijd nodig.
    Wij houden niemand aan het lijntje, en nogmaals: u heeft besteld met 1 email adres en meldt zich bij ons met een ander email adres. Daardoor was u lastig te vinden.
    Dat uw gedachten dan meteen naar oplichting gaan en niet naar een menselijke fout...tja....

Hans
    Klantenservice

Smeusg67
Nog niet opgelost. 3 dagen geleden is mij al actie beloofd, dus niet gisteren. En er is mij al eerder geld beloofd, ik wacht al bijna 3 maanden op m’n geld. Nogal kinderachtig om mij steeds de zwarte piet (toevallig vandaag!) toe te spelen.

Ook een klacht indienen over Kleineprijskaartjes.com?