Klacht Kleineprijskaartjes.com: Ik wil mijn geld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406638
Gebruiker
Smeusg67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn geld retour. Ondertussen een keer of 4 m’n IBAN doorgegeven maar nog geen geld terug gezien. Ik worden het lijntje gehouden. Als ik ze meld dat ik melding ga maken op social media worden ze boos en zien ze dat als chantage.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Kleineprijskaartjes.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U houdt wel van tempo: gisteren hebben wij u medegedeeld dat alles nu geregeld wordt, en dat heeft even tijd nodig.
    Wij houden niemand aan het lijntje, en nogmaals: u heeft besteld met 1 email adres en meldt zich bij ons met een ander email adres. Daardoor was u lastig te vinden.
    Dat uw gedachten dan meteen naar oplichting gaan en niet naar een menselijke fout...tja....

    Hans
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smeusg67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niet opgelost. 3 dagen geleden is mij al actie beloofd, dus niet gisteren. En er is mij al eerder geld beloofd, ik wacht al bijna 3 maanden op m’n geld. Nogal kinderachtig om mij steeds de zwarte piet (toevallig vandaag!) toe te spelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kleineprijskaartjes.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen