Klacht Kleurenwaaier.nl: Misleiding van de klant

Klachtnummer
# 540341
Gebruiker
KyraStrik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Misleiding consument.

Ik had verf gekocht en het was mij niet alvorens aangegeven dat gemende verf niet geretourneerd kon worden. Ik wist niet eens dat ik gemengde verf kocht; ik was in de overtuiging dat dit gewoon een kleur was. In de algemene voorwaarden van de website staat dat dit verplicht is om aan te geven bij de aankoop (dat de verf gemengd is) voor het kunnen weigeren van het herroepingsrecht. Ik had gebeld om de verf te retourneren en ik kreeg te horen dat dit niet meer mogelijk was, aangezien het gemengde verf was. Vervolgens las ik de voorwaarden en wilde ik terugbellen; geen reactie meer. Ook mijn emails komen als onleverbaar terug.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn product kunnen retourneren binnen de 14 dagen retourrecht die ik ervoor heb, en dat het bedrijf op zijn vingers getikt wordt wegens deze aanpak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kleurenwaaier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kleurenwaaier.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen