Klacht Kleuro Groep: bestelling nog steeds niet ontvangen wel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447035
Gebruiker
vierde boot#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

aantal weken geleden bestelling geplaatst nog steeds niet ontvangen en zijn niet bereikbaar

De oplossing

bestelling annuleren en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Els,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf.
    Het is op dit moment ontzettend druk, en door de corona-maatregelen i.c.m. ziekte op de afdeling zijn we inderdaad slechter bereikbaar. Wij vinden dit ook erg vervelend, onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Het door jou bestelde artikel staat in nalevering bij de leverancier met een onbekende levertijd. Excuses voor het ongemak. Je bestelling is inmiddels op jouw verzoek geannuleerd.

    Met vriendelijke groet,
    Kleuro.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vierde boot#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben wel bestelling geannuleerd, maar nog steeds mijn geld niet terug geboekt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen