Opgelost door Kleuro Groep: Geen contact te krijgen en geen levering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 440363
Gebruiker
G.J.M. Weijs
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling betaald, en wacht al 4 weken op levering. Twee weken geleden was het dat Sikkens zaankomende week ging leveren en daarna was ik aan de beurt. Dit is nu al weer 2 weken geledenv

Gewenste oplossing

Zsm de bestelling leveren, Jan dat niet dan zsm mijn geld retour.
Geboden oplossing
vandaag is op 2 posten na het belangrijkste geleverd. Het heeft effe geduurd maar nu vertrouw ik erop dat de 2 ontbrekende posten ook nog worden geleverd!! Geert Geert
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    G.J.M. Weijs
    Datum
    Vanmorgen de 4e E-mail gestuurd. Telefonisch niet te bereiken. Chat werkt ook niet. Het is inmiddels 5 weken geleden dat ik besteld heb. Wanneer krijg ik bericht van wanneer leveren, of wanneer krijg ik mijngeld terug. Het gaat om €252!! Als Sikkens niet leverbaar is, mag je ook alternatief Sigma sturen.
  2. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Adri,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf.
    Helaas hadden wij de door jou bestelde producten nog niet ontvangen van onze leverancier.
    Op dit moment is het ontzettend druk in de branche, en dus ook bij ons, waardoor een heleboel bestellingen van onze leveranciers later binnenkomen dan verwacht. Helaas weten wij dit vaak ook niet van te voren. Onze medewerkers van de klantenservice doen hun uiterste best alle klanten zo goed en snel mogelijk te helpen, maar door de enorme drukte is de reactietijd helaas een stuk langer dan gebruikelijk. We begrijpen heel goed dat dit vervelend is, onze excuses voor het ongemak.
    Je bestelling is op 3 mei naar je verzonden en op 4 mei bij je afgeleverd. Aangezien je bericht van 6 mei is, horen we het graag van je als er toch onverhoopt iets is misgegaan.

    Met vriendelijke groet,
    Verf.nu

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen