Opgelost door Kleuro Groep: Geen levering en geen terugbetaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 507133
Gebruiker
ae wattenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het plaatsen van de bestelling, helaas geen levering. Vervolgens geen reactie op mijn emails. Uiteindelijk telefonisch contact gekregen waarin afgesproken is de order te annuleren en de belofte dat het bedrag binnen 10 werkdagen zou worden teruggestort. Dit is opnieuw niet waargemaakt. Daarnaast wederom geen reactie op mijn email.

De oplossing

Het bedrag terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kleuro Groep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ae wattenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is na het plaatsen van de klacht teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen