Opgelost door Kleuro Groep: Geen levering van bestelde en betaalde artikelen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 453283
Gebruiker
geranium63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bestelling op 29-5-2020 geplaatst. Nog steeds niet ontvangen. Geen telefonische contact en alleen automatische antwoorden op mail.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort hebben op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kleuro Groep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    geranium63
    Datum
    Na plaatsing van de klacht en de voicemail van Kleuro groep te hebben ingesproken met een dringende duidelijke boodschap kreeg ik de dag erop een mail dan de bestelde artikelen de volgende dag geleverd werden. En inderdaad ze zijn vandaag bezorgd. Keurig verpakt en alles was aanwezig.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
geranium63
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen