Klacht Kleuro Groep: Geen nalevering gehad

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456155
Gebruiker
Holiday
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 18 april verf besteld heb een gedeelde levering gehad na lang wachten en een chat maar de nalevering heb ik nog steeds niet gehad

De oplossing

Leveren of geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Holiday
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb een rekening gehad met een min saldo dus verwacht eigenlijk dat ze het bedrag terug storten maar is nog steeds niet gebeurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen