Opgelost door Kleuro Groep: Ik krijg mijn geld niet retour

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 483634
Gebruiker
Miek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn geplaatste bestelling bleek niet leverbaar. Daarom contact gezocht en gekozen voor annulering van de order. Dat was geen probleem en het betaalde bedrag zou retour komen. Helaas tot op heden niets ontvangen. Ik heb er meerdere keren contact over gehad en krijg antwoorden zoals hier staan omschreven.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk het geld retour storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kleuro Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij met de oplossing omdat uiteindelijk het geld retour is gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen