Klacht Kleuro Groep: Kleur grijs in een antraciet spuitbus/ kleur bestelling antraciet ontvang grijs

Klachtnummer
# 127054
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs hitte bestendige antraciet kleur spuitbussen besteld bij Kleurco groep en ontvangen voor mijn antraciet kachel.

De kleur is grijs i.p.v. antraciet!

Contact opgenomen dat m'n kachel grijs is geworden i.p.v. antraciet. Ze mailen, bellen willen foto's en geven aan dat het idd een grijskleur heeft (medewerker Joni) Gevraagd om twee nieuwe spuitbussen want m'n kachel was antraciet zwart en is nu grijs. Probleem opgelost! Echter volgende dag kreeg ik medewerker Vincent aan de telefoon en die gaf aan dat dit de kleur was die ik besteld had maar hij was bereid mee te denken, althans dat suggereerde hij. 's avonds een mail met de mededeling dat Kleurco Groep niet bereid was een billijke oplossing te regelen op 10% korting op mijn volgende bestelling. Daar ga ik niet mee akkoord.

Ik wil de goede kleurstelling. zoals VT wonen in een van haar artikelen schrijft. "door die donkere diepe kleur van antraciet"!

Ik heb grijs geleverd gekregen van Kleurco groep!

Gewenste oplossing

2 nieuwe spuitbussen of mijn geld retourneren

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen