Opgelost door Kleuro Groep: levering wordt niet nagekomen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 447989
Gebruiker
gerrit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bestelling geplaatst en betaald maar verder geen reactie, zowel telefonisch als per mail

De oplossing

bestelling uitvoeren

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf.
    Het is op dit moment extreem druk, waardoor onze klantenservice telefonisch minder goed bereikbaar is. We kunnen ons voorstellen dat dit heel vervelend is, onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. We hebben echter geen mailcontact gevonden op het e-mailadres waas je mee besteld hebt. In elk geval wordt je bestelling verzonden en naar verwachting morgen of vrijdag bij je afgeleverd.

    Met vriendelijke groet,
    Kleuro.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hadden wat vertraging ( 2 dagen)met de verwerking ivm de vele bestellingen ( coronatijd iedereen gaat klussen en verven) mail ontvangen dat het eraan kwam en inderdaad met 2 dagen vertraging keurig afgehandeld. Heb in de afgelopen jaren regelmatig bij hun besteld en dit was de eerste keer dat het niet direct goed ging ( ook met email en telefoon)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen