bestelling geplaatst en betaald maar verder geen reactie, zowel telefonisch als per mail
De oplossing
bestelling uitvoeren
1 reactie
Auteur
Kleuro Groep
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste klant, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf. Het is op dit moment extreem druk, waardoor onze klantenservice telefonisch minder goed bereikbaar is. We kunnen ons voorstellen dat dit heel vervelend is, onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. We hebben echter geen mailcontact gevonden op het e-mailadres waas je mee besteld hebt. In elk geval wordt je bestelling verzonden en naar verwachting morgen of vrijdag bij je afgeleverd.
Met vriendelijke groet, Kleuro.nl
Uiteindelijke oplossing
Auteur
gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hadden wat vertraging ( 2 dagen)met de verwerking ivm de vele bestellingen ( coronatijd iedereen gaat klussen en verven) mail ontvangen dat het eraan kwam en inderdaad met 2 dagen vertraging keurig afgehandeld. Heb in de afgelopen jaren regelmatig bij hun besteld en dit was de eerste keer dat het niet direct goed ging ( ook met email en telefoon)
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.