Klacht Kleuro Groep: Niet geleverd

Klachtnummer
# 621706
Gebruiker
Bruinbrood
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb op 26september 2022 bestelling geplaatst order no 08A7C282ECB6781 en kleuro beloofde om op donderdag 29sept te leveren tot op nu niets gehoord

Gewenste oplossing

Mijn bestelling leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Valk,
    Wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft.
    Wij hadden het door u bestelde artikel inmiddels verwacht van de leverancier, maar door schaarste is het product momenteel lastiger leverbaar. Helaas kan de leverancier geen duidelijk uitsluitsel geven over de leverdatum, waardoor ook wij geen duidelijke leverdatum kunnen communiceren. Kort gezegd kan het artikel iedere dag binnen komen. Ik kan me voorstellen dat dit geen bevredigend antwoord is, maar helaas hebben wij niet meer informatie hierover. Hopelijk heeft u begrip voor deze uitzonderlijke situatie met schaarste van dergelijke producten. De leverancier heeft wel aangegeven te verwachten vrijdag weer een partij bij ons te leveren, hopelijk kunnen we uw bestelling dan naar u verzenden, maar dit kan ik ook niet met 100% zekerheid zeggen.
    In elk geval onze excuses voor het ongemak.

    Met hartelijke groet,
    Kees van Kleuro

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen