Klacht Kleuro Groep: Niet nakomen van leververplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447516
Gebruiker
Jan#2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

28 April een bestelling geplaatst welke tot op heden nog niet geleverd is. Sinds bestelling geen enkele update ontvangen en contact via telefoon en e-mail wordt niet op gereageerd.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf. Het is op dit moment ontzettend druk waardoor we telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Dit vinden wij ook erg vervelend, sorry voor het ongemak, onze medewerkers doen hun uiterste best om alle klanten zo goed en snel mogelijk te woord te staan. We kunnen op het door jou opgegeven e-mailadres helaas geen mailcontact terugvinden, maar een van onze medewerkers neemt spoedig contact met je op over je bestelling.

    Met vriendelijke groet,
    Verf.nu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan#2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen enkele oplossing geboden. Ik wil m’n geld nu wel eens een keer terug hebben na 5 weken wachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen