Klacht Kleuro Groep: Onbetrouwbaar

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440544
Gebruiker
Tanja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 april verf besteld. Zou het dus principe op 20 april ontvangen, zoals op hun website te lezen is.

21 april mail ontvangen dat er vertraging was en dat 24 april een track en tracé zou binnenkomen.

24 april geen track and tracé. Opheldering via mail gevraage via de mail. Vlotte reactie terug, dus was hoopvol. Leverancier zou 27 april opheldering geven......

Sindsdien radio stilte na meerdere mails (oa teruggave geld zoals ze adverteren op hun site). Na het lezen van meerdere zeer slechte recensies me gerealiseerd dat het oplichters zijn!!

Volgende keer toch eerst recensies lezen voor een bestelling te plaatsen.




De oplossing

Geld terug storten, heb de verf inmiddels bij een betrouwbaar bedrijf gekocht.

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Tanja,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze organisatie.
    Het is op dit moment ontzettend druk in de branche, zowel bij ons als bij onze leveranciers.
    Hierdoor komen een heleboel leveringen later binnen dan gepland, en is het ontzettend druk op onze klantenservice waardoor de reactietijd helaas een stuk langer is dan normaal. Onze medewerkers doen hun uiterste best om alle klanten zo goed en snel mogelijk te helpen en we vinden het erg jammer om te horen dat je denkt dat wij oplichters zijn.
    Een van de door jou bestelde producten staat inderdaad tot op heden nog in nalevering en wij verwachten deze aankomende vrijdag te ontvangen van de leverancier. Zoals gevraagd is je bestelling inmiddels geannuleerd.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kleuro.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tanja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour beloofd, echter nog in afwachting
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen