Klacht Kleuro Groep: Slechte afhandeling van klachten.

R. Custers

2 blikkenverf besteld bij Kleuro.nl Deze werden de volgende dag bezorgt door postNL. Bij het openen van de doos zit er overal verf. Bij verder inspectie kom ik tot de conclusie dat 1 blik behoorlijk is ingedeukt en dat de deksel er bijna af zat. Ik heb toen direct gebeld met het bedrijf. Dit was op zaterdag 11-08-2018 rond 16:30. Ik werd prima geholpen en ze zouden een nieuwe blik opsturen. Ik heb nog wel een foto gemaakt van de doos en die naar het bedrijf gemaild. Na verder inspectie bleek ook het 2de blik beschadigd te zijn. Ondertussen kreeg ik ook 3 mails van het verfbedrijf waaronder een factuur. Dit verbaasde mij enorm. Het leek alsof ik dat nieuwe blik ook nog moest betalen. Ik nergens uit opmaken dat dit blik ter vervanging was voor het lekkende blik. Dus samen met de inspectie van het 2de blik en de ontvangen factuur had ik besloten om de hele bestelling maar te annuleren en terug te sturen. Ik wilde direct dat bedrijf weer bellen om door te geven dat ze het nieuwe blik niet hoefden op te sturen en dat ik de boel wilde terug sturen. Helaas was het al na 17:00uur en was het bedrijf al dicht. Dus nu moest ik wachten tot maandag alvorens ik weer contact kon opnemen. Mijn hele verhaal weer gedaan maar vang bot bij het bedrijf. Omdat ze uit coulance een nieuw blik hadden opgestuurd had ik geen recht meer op retourneren etc. Belachlijk. Ik heb toch 14 dagen herroepings-recht? En zij sturen ondeugdelijk product. Het is toch logisch dat zij dat dan vervangen? Hoezo coulance!! Ik wil mijn geld terug!!!

Spullen retour en geld terug.

R. Custers
    Voorals nog opgelost.

Ook een klacht indienen over ?