Klacht Kleuro Groep: Slechte communicatie, service en slechte afhandeling

Stephen

Dit bedrijf lijkt je order te vergeten. Ik wacht nu al bijna 2 maanden op 2 spuitbusjes. Krijg meerdere keren verwachte verzenddatums door maar tervergeefs.
Moeizaam contact en slechte service.
Ik bestel hier nooit meer!!

Snelle levering of geld terug!

Kleuro Groep
    Geachte heer Haegens.

Uiteraard vinden wij het verloop van uw order erg vervelend en vooral voor u als klant. Helaas was het artikel dat u het eerst bij ons besteld heeft niet langer leverbaar bij de fabrikant. Wij hebben u hier een aantal mailtjes over gestuurd maar helaas kwamen deze niet bij u aan of wellicht kwamen deze in de ongewenste mailbox terecht. Na enige tijd hebben wij u hier over toch kunnen informeren en het alternatieve product besproken en besteld voor u . Wij hebben tijdens dit gesprek aangegeven dat de levering van dit artikel ook enige tijd op zich laat wachten. Zoals gemaild op 13-7-2016 verwachten wij dit artikel aanstaande maandag bij ons binnen en word uw bestelling naar verwachting dinsdag 19-7-2016 bij u afgeleverd.

Uiteraard begrijpen wij dat de wachttijd op deze order erg lang is. Wij zijn echter wel van mening dat onze customerservice heeft geprobeerd om u regelmatig op de hoogte te houden van het verloop van uw order maar dat door invloeden van buitenaf (zoals mails die niet aankomen maar door ons echt verstuurd zijn) het lijkt alsof wij hierin gebrekkig zijn gebleven.

Ik hoop dat mijn antwoord passend is en u toch een gevoel van begrip geeft.

Mocht u aan hand van deze reactie nog vragen hebben kunt u deze uiteraard stellen via onze mailbox.

Met vriendelijke groet
    Kelly de Riddr
    Stephen
    Ik heb inderdaad geen berichten ontvangen. Ook niet in een ongewenste box. Wel heb ik u meerdere emails verstuurt. Wellicht dat deze dan ook niet aan zijn gekomen? Als u als bedrijf zijnde merkt dat de klant uw berichten niet ontvangt is er altijd nog een telefoon om de klant op de hoogte te brengen. Dat zou een stukje "service" moeten zijn. Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren ook al gaat het maar om een kleine order.
    Miscommunicatie van beide kanten. Ik beeindig de klacht.

Ook een klacht indienen over ?