Opgelost door Kleuro Groep: slechte communicatie, verschuilen zich achter coronavirus

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 444246
Gebruiker
MooiinDidam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 april verf besteld met ordernummer E50531D33F9CF welke de andere dag geleverd zou worden. Op 22 april bericht dat levering op 24 april zou plaatsvinden. Op 28 april via chat bericht
dat op de grondverf na de rest op nalevering stond. Op 6 mei bericht aan CustomerService@kleurgroep.nl met verzoek die week te leveren of anders geld retour.
Hierop geen reactie, wel op 8 mei bericht dat op 12 mei geleverd zou worden.
Ook dit is weer een loze belofte zoals in vele andere klachten ook aan de orde is geweest.

De oplossing

Opdracht annuleren, geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Kleuro Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,
    Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf.
    We waren inderdaad door de corona-maatregelen i.c.m. ziekte op de afdeling slechter bereikbaar, excuses voor het ongemak. Dit vinden wij zelf ook heel vervelend. Wij kregen inderdaad voor de door jou bestelde producten een uitgestelde leverdatum door, excuses voor het ongemak, we kunnen ons voorstellen dat dit erg onduidelijk voor je geweest is.
    Je hebt inmiddels je bestelling geannuleerd bij een van onze medewerkers en het betaalde bedrag wordt spoedig naar je overgemaakt.

    Met vriendelijke groet,
    Verf.nu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MooiinDidam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betreft ordernummer 332984, debiteurennr. 226790. De opdracht is geannuleerd. Tot tweemaal toe een credinota ontvangen dd. 18 mei en 21 mei. Vandaag 27 mei, nog steeds geen terugbetaling. Jammer dat het zo moet lopen ! 2 juni 2020 Blijkbaar zit op terugbetaling ook een lange levertijd. Een klacht hoor je met spoed af te handelen. Nog nooit zo'n onbeschoft bedrijf meegemaakt. Ga toch maar een jurist inschakelen. Uiteraard worden deze kosten ook op Kleuro verhaald. Ze zijn nog niet van mij af. 13 juni 2020 uiteindelijk mijn geld terug met dank aan Stephanie.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kleuro Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen