Klacht Kleuro.nl: terugbetaling

Klachtnummer
# 470052
Gebruiker
Wateren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een maand geleden een product besteld via hun website, op een vrijdag, die volgende dag geleverd zou worden. We hebben toen dinsdag gebeld en gevraagd waar onze bestelling blijft, hierop konden ze geen concreet antwoord geven. We hebben toen gelijk de order geannuleerd en zouden binnen 10 dagen ons geld teruggestort krijgen. Het is nu inmiddels 20 dagen en we wachten nog steeds op ons geld.

Gisteren heb ik ze gebeld en gevraagd waar ons geld blijft, toen gaven ze aan dat vandaag, woensdag, de betalingsbatch is ingesteld en ons geld zouden krijgen. Vandaag heb ik dus mijn geld ook niet gekregen, waardoor ik ze weer heb gebeld. Dit keer gaven ze als reden dat hun pas kwijt is en eind van de week gaan storten. En vriendelijk zijn ze ook niet.

De oplossing

Mijn geld z.s.m op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kleuro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kleuro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen