Klacht Klikzeker: Te lange reparatietermijn barst in scherm iphone 6

Nadjahopman

Verzekering voor Iphone 6 afgesloten waarbij ik heb gebeld en op de site heb kunnen lezen dat de reparatie in principe binnen 48 tot 72 uur wordt uitgevoerd. Je krijgt dan ook geen leentelefoon. Telefoon heeft valschade opgelopen en deze 18-9-2015 verzonden naar klikzeker. op 23-9-2015 kon ik eindelijk het eigen risico betalen, direct gedaan en de telefoon kon in reparatie. Over status etc werd ik niet op de hoogte gehouden. Nu zit ik al twee weken zonder telefoon en ik krijg te horen dat de vervangende materialen nog niet geleverd zijn, levertijd onbekend.

Meerdere keren contact gezocht, maar meer kan niet voor me gedaan worden. Ik vertrek over anderhalve week voor 3 maanden naar het buitenland, het is onbekend of de telefoon dan terug is. Volgens klikzeker is er geen andere mogelijkheid dan afwachten of de reparateur op tijd vervangende artikelen heeft.

Ik heb aangeboden zelf de telefoon ergens te laten repareren en de rekening op te sturen, maar dit mag beslist niet.

Ik wil het liefst mijn eigen telefoon gerepareerd voor ik wegga. Ik ben hem dan een maand kwijt wat naar mijn inzien redelijke reparatietermijn is.

Eventueel eenzelfde leentoestel voor mijn reisperiode of een nieuw toestel als ze de telefoon echt niet kunnen repareren.

Een geldelijke vergoeding waarmee ik zelf de telefoon kan laten maken

De kans mijn toestel elders te laten repareren, waarbij de reparatie vergoed wordt door klikzeker.

Nadjahopman
    Vandaag weer telefonisch contact gehad, het antwoord blijft dat ik moet afwachten en aangezien ik anders ik tijdsnood kom is de enige oplossing dat ik indien de reparatie deze week niet lukt de telefoon ongerepareerd terug krijg en de reparatiekosten voor mijzelf worden. De reparatietermijn is volgens klikzeker nog zeer redelijk en ze voelen zich niet genoodzaakt een andere optie te overwegen. Zeer teleurstellend en voldoet naar mijn mening niet aan het wetboek: 'zo min mogelijk overlast klant'.

Ook een klacht indienen over Klikzeker?