Opgelost door Klingel: Gratis 3 keukengeschenken.

t10eke

Enige tijd geleden heb ik gebruik van uw aanbieding waarbij ik kans maakt op 1, 2 of 3 keukengeschenken.Op de flyer staan 3 plaatjes, elk met een 'pakje' erbij. Keukenmachine, weegschaal en set keukenhulpen. Mijn code (Ks-7718) gaf recht op 3 geschenken. Dus volgens mij alle 3 de ‘pakjes’. Toen mijn pakket geleverd werd zat de set met 3 keukenhulpen erin. Ik heb toen om opheldering gevraagd. Na 3 weken nog geen reactie, opnieuw geklaagd. Jullie antwoord nu was: Afhankelijk van de geschenkcode had u recht op 1,2 of 3 gratis keukengeschenken. In uw geval bestonden de drie gratis keukengeschenken uit een spatel, pollepel en een opscheplepel. Een zeer onbevredigend antwoord, waarmee u zich er wel erg makkelijk vanaf maakt. Wat had ik gekregen als ik recht had op 1 geschenk? En op twee geschenken? Ik vind de flyer op deze manier erg misleidend. En ben duidelijk niet de enige die dat vind.

Een fatsoenlijk antwoord waarbij ingegaan wordt op mijn klacht. Een van de geschenken was een set van 3 keukenhulpen. Dan kunnen jullie niet hard maken dat 3 lepels 3 geschenken zijn.

Klingel
    Naar aanleiding van uw klacht over de keukengeschenken heeft één van onze medewerksters telefonisch contact met u opgenomen. U heeft positief gereageerd op ons voorstel en wij beschouwen de klant dan ook als afgehandeld. Wenst u nogmaals contact vernemen wij dat graag van U.Met vriendelijke groet
    Klingel
    t10eke
    Ben accoord gegaan met oplossing. Wat mij betreft is het hiermee afgehandeld.
    Het is wel goed zo.
    OK

t10eke

Ook een klacht indienen over Klingel?