Opgelost door Klingel: Is Postorderbedrijf Klingel failliet?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 199261
Gebruiker
Sonjam
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik ontving een herinneringsnota van 44,95 . De goederen heb ik p.o.geretourneerd met het verzoek een maat groter te sturen. Na enkele weken kreeg ik bericht dat ik bij het afhaalpunt in Hoorn de goederen kon ophalen. Hoorn ligt ca.50 km hiervandaan. Na een tel.heb ik doorgegeven dat ik na weken afzag van de bestellen. Wellicht staan ze nog ergens in Hoorn.
Telefonisch l is Klingel nauwelijks bereikbaar na enkele minuten in de wacht te staan wordt je eruit gegooid. De klacht heb ik via het klachtenformulier gemeld ook nog niets gehoord.
Klingel heeft duidelijk een logistiek probleem.
Wat gaat Klingel aan mijn klacht doen?

Gewenste oplossing

De herinneringsnota direct ongedaan maken.
En mij uit het systeem halen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Sonjam
    Datum
    Contactformulier nr 501064
  2. Auteur
    Klingel
    Datum
    Geachte mevrouw Pijnaker,

    Klingel is niet failliet maar we hebben wel een probleem met onze telefooncentrale met als gevolg dat het voor kan komen dat de verbinding verbroken wordt. Wij zijn druk bezig de oorzaak te achterhalen.
    Gevolg van de telefoonstoring is dat onze klanten massaal emails gaan sturen waardoor er achterstand in de verwerking is ontstaan. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

    Uw retourzending is zoek geraakt bij Kiala en tot op heden hebben we deze niet retour mogen ontvangen in ons magazijn.
    Om te voorkomen dat u wederom een aanmaning ontvangt hebben we het bedrag van 44,95 afgeboekt en zullen wij het onderzoek intern en bij Kiala verder voortzetten.

    Wij zullen aan uw wens voldoen geen catalogi meer te versturen, echter door vroegtijdige adresselectie kan het nog 2 a 3 weken duren dat u catalogi ontvangt.

    Met vriendelijke groet
    Klingel Klantenservice
    Mevr. C. Voesenek
  3. Auteur
    Sonjam
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Hartelijk dank voor de snelle reactie.
    Ik ben tevreden met uw voorstel ,en begrijp dat e.e.a.
    Administratief afgehandeld dient te worden.
    Met vriendelijke groet,
    Tanja
  4. Auteur
    Sonjam
    Datum
    Klacht is snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klingel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen