Opgelost door Klingel: Is Postorderbedrijf Klingel failliet?
Details
Klacht
Ik ontving een herinneringsnota van 44,95 . De goederen heb ik p.o.geretourneerd met het verzoek een maat groter te sturen. Na enkele weken kreeg ik bericht dat ik bij het afhaalpunt in Hoorn de goederen kon ophalen. Hoorn ligt ca.50 km hiervandaan. Na een tel.heb ik doorgegeven dat ik na weken afzag van de bestellen. Wellicht staan ze nog ergens in Hoorn.Telefonisch l is Klingel nauwelijks bereikbaar na enkele minuten in de wacht te staan wordt je eruit gegooid. De klacht heb ik via het klachtenformulier gemeld ook nog niets gehoord.
Klingel heeft duidelijk een logistiek probleem.
Wat gaat Klingel aan mijn klacht doen?
Gewenste oplossing
De herinneringsnota direct ongedaan maken.En mij uit het systeem halen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.