Opgelost door Klingel: Klingel verwijderd je gegevens niet uit hun bestand

Ilse

Mijn vraag om mijn gegevens te verwijderen uit het systeem wordt niet gehonoreerd, gewoon zonder dat ik het wist een code achter mijn naam plaatsen om de catalogi niet te ontvangen... Niet netjes Klingel!

schreef Klantenservice Klingel:
Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw e-mail. Hierbij leest u mijn reactie omtrent uw vraag.
Helaas moet ik u mededelen dat er een technische fout (storing) heeft plaatsgevonden,waardoor de code die bij uw klantnummer stond, die zorg draagt dat u geen catalogi meer ontvangt helaas niet definitief is doorgevoerd.
Ik heb op 30 november de code direct doorgevoerd, waardoor de catalogi worden stopgezet.
Helaas door een vroegtijdige selectie kan het zijn dat u wellicht tussen nu en 6 weken nog boekjes ontvangt.
De code dat er geen catalogi moet worden toegestuurd staat nu goed.
Mocht u na 6 weken toch nog een catalogi ontvangen? Laat dit ons aub weten.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik eis dat mijn gegevens ditmaal wel verwijderd worden. Ik hoef geen "code" achter mijn naam, ik eis dat ze mijn gegevens compleet verwijderen. Ik ben inmiddels weer verhuisd dus ik woon niet eens meer op dat adres. Jammer dat ik door een storing van jullie zijde er achter moet komen dat jullie zo malafide werken met de gegevens van andere mensen.

Klingel
    Geachte mevrouw Helmer,

bij deze bevestig ik u dat uw gegevens verwijderd zijn uit ons klatnenbestand.
    De nieuwe bewoners van uw oude woning zullen ook geen mailingen meer ontvangen.

Het spijt ons van de eerdere storing en bieden u daarvoor onze excuses aan maar het is zeker niet onze intentie om zoals u het schrijft malafide met uw gegevens om te gaan.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.

Met vriendelijke groet
    Klantenservice Klingel

Ilse
    Ik hoop dat jullie nu daadwerkelijk al mijn gegevens verwijderd hebben in de plaats van stiekem een code achter mijn naam te plaatsen en alle gegevens te laten staan.
    Ilse
    Geen idee nog of het positief of negatief is. Klingel geeft aan mijn gegevens ditmaal wel verwijderd te hebben. In mei 2015 vroeg ik dat ook en toen hebben ze stiekem een code achter mijn naam geplaatst zodat ik geen catalogus meer zou ontvangen. Door een storing in het systeem kreeg ik toch weer meerdere catalogi in november 2015. Dit had niet kunnen gebeuren als ze mijn gegevens echt hadden verwijderd. We wachten het af....

Ilse

Ook een klacht indienen over Klingel?