Klacht Klingel: Winnen van Flatscreen TV

fotograaf

Op 31 aug. zat bij de post van klingel een officiële bevestiging dat we een flatscreen tv helemaal gratis zouden krijgen.(nr.74877)Wat een verrassing net een dag voor mijn 65ste verjaardag.We hebben goed gekeken of er een addertje onder het gras zat maar konden niets gewaar worden.Tot onze grote teleurstelling kregen wij bij levering van onze bestelling inderdaad ook een wekkertje.Het addertje zat in de envelop.Wat een zwak excuus,want wie bekijkt de binnenkant van een envelop,waar dan in staat dat de 100ste besteller de gelukkige is ,lekker makkelijk .Vandaag gaat mijn bestelling retour(plus wekkertje en alle andere zinloze reclame).Er loopt nog een bestelling en die zullen we netjes afhandelen maar we kunnen haast al wel met zekerheid zeggen dat Klingel een klant kwijt is.

Het zou natuurlijk perfect zijn als ze de tv alsnog versturen. Misschien kan Klingel stoppen met zoveel reclame te verzenden en die zinloze acties zodat ze de prijzen kunnen verlagen.

Klingel
    Het spijt ons dat Klingel u als trouwe klant teleurgesteld heeft vanwege onze prijzenactie.Klingel heeft altijd veel acties waarbij klanten een gratis geschenk kunnen ontvangen en wij komen onze verplichtingen dan ook na. In de reclame uiting staat dat als u een geldig nummer heeft u recht heeft op één van de vijf genoemde geschenken.In onze toekenningsvoorwaarden aan de binnenzijde van de verzendenvelop kunt u lezen dat de geschenken worden toegekend op basis van volgorde van binnenkomst van een bestelling. De Flatscreen-tv met LCD scherm gaat naar de 100ste besteller, de digitale fotolijst met LCD-scherm naar de 200ste besteller,de videocamera met LCD-scherm naar de 300ste besteller en de fotocamera met LCD-scherm naar de 400ste. Alle overige inzenders die nu bij Klingel bestellen ontvangen de digitale wekker met LCD- scherm gratis.Wij vertrouwen erop u hiermee een nadere uitleg te hebben gegeven en betreuren het dat er een andere indruk bij u is gewekt en zullen hier zeker rekening mee houden bij het organiseren van een volgende actie. We gaan ervan uit u met bovenstaande voldoende uitleg te hebben gegeven. Met vriendelijke groetKlingel
    fotograaf
    Deze uitleg hadden we telefonisch al door gekregen.Op de laatste dag dat U kon reageren hebben wij via het contactformulier de klacht nogmaals bij klingel gemeld met verwijzing naar onze klacht bij klachtenkompas.Hoop daar een andere reactie op te krijgen dan deze standaard uitleg.
    Klingel
    Een medewerker heeft inmiddels per mail contact met u gehad en de kwestie nogmaals toegelicht. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.
    fotograaf
    Ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht over klingels prijzenactie.Hoop wel dat bij volgende acties meer duidelijkheid is.

Ook een klacht indienen over Klingel?