Klacht Kliniek Mooy: Ik heb een product besteld en 29,99 betaald. Het product is nooit aangekomen!

Klachtnummer
# 537408
Gebruiker
ikbenmooi@2021
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een product besteld en 29,99 betaald. Het product is nooit aangekomen! ook wordt et niet gereageerd op emails daarover.

De oplossing

Ik wil het geld terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kliniek Mooy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kliniek Mooy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen