Klacht Kliniek Mooy: Ik heb niets gekregen waarvoor ik betaald heb.

Klachtnummer
# 536069
Gebruiker
Joneta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Besteld product op 9 april 2021, betaald via Ideal. Geadverteerd op Pinterest dat het de volgende dag binnen zou zijn. Nog steeds niet ontvangen ook geen reactie op mijn mail 14 april 2021

De oplossing

Het product ontvangen of mijn GELD TERUG!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kliniek Mooy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kliniek Mooy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen