Klacht Kliniek Valkenhorst: ooglidcorectie

# 19373
Anoniem

23-02-2011 heeft dr v/d hulst een ooglidcorectie bij mij uitgevoerd. herhaaldelijk heb ik hem gevraagd of dit mocht omdat ik een hoornvliestransplantatie heb ondergaan, geen enkel probleem bevestigde hij mij.dus ik blij naar het ziekenhuis, maar gelijk na de ingreep was het mis het zien werd dubbel en met gevolgen dat ik geen tv meer kon kijken. Nou niet zeurn dacht ik gaat wel over, maar het gaat niet over en ben ten einde raad en wat heb ik spijt en wou dat ik het terug kon draaien maar heelaas. ik ben voor onderzoek bij een professer in maastricht geweest en die zei mij waarom heb je het toch laten doen??? waarna ik antwoorde ik heb hem duidelijk gevraagd of dit voor mij gevolgen kan hebben,en die zijn er bijna twee jaar later zit ik nog steeds met het zelfde probleem, terwijl het voor de operatie heel goed ging,nu ben ik ten einde raad???? ik had net een nieuwe bril en moest gelijk weer een nieuwe, maar dat was ons te duur, en loop nog steeds met dezelfde, verder heeft vaak het leven voor mij geen zin meer, en zou er vaak liever niet meer zijn.ik heb hem twee maanden weer een brief geschreven over mijn klacht, maar meneer laat niks van zich horen, en dit doet ook pijn.nu ben ik ten einde raad???? misschien kunnen jullie met mij samen een oplossing bedenken en waar naar toe te gaan, het kan altijd gebeuren dat er iets is maar je laat mensen toch niet zitten, als ze een klacht hebben. Ik betreur dit en eindig met vriendelijke groeten Ria Lemmen

Kliniek Valkenhorst
    Geachte mevrouw Lemmen,
    De tevredenheid en het welbevinden van onze cliënten na afloop van een ingreep staat bij ons voorop. Ook na een ingreep zijn onze cliënten blijvend welkom, mochten er vragen of problemen zijn. Helaas kunnen wij u in deze niet verder helpen, aangezien u niet in onze instelling behandeld bent. Voor een zorgvuldige afhandeling van uw vraag kunt u het beste contact opnemen met het ziekenhuis waar u bent behandeld, omdat u dan direct de juiste personen treft om met hen uw probleem te bespreken.
    Mocht u graag algemene informatie willen hebben over ingrepen zoals u die heeft ondergaan, of prijs stellen op een persoonlijk gesprek met een plastisch chirurg, dan bent u van harte welkom ons te bellen.
    Met vriendelijke groeten,
    Kliniek Valkenhorst
    Geachte Heer/ Mevrouw,
    Volgens mij is hier iets mis gegaan ik had een klacht ingediend tegen Dr v/d Hulst in het vie curie ziiekenhuis te Venlo waar ik ben behandeld.
    Sinsdien gaat het erg slecht met mij, en zou toch graag van u aanbod gebruik willen maken voor een second opinie waarvoor mijn hartelijke dank,inafwachting met vriendelijke groeten,
    Ria Lemmen;
    Geachte Heer/ Mevrouw,
    Ria Lemmen;

Ook een klacht indienen over Kliniek Valkenhorst?