Klacht Kliniek Vreeburg: Bestelling betaald, niet ontvangen

Klachtnummer
# 534412
Gebruiker
AmberA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin april heb ik een Ooglid corrector set besteld, betaald en heb deze nooit ontvangen. Op email contact ontvang ik geen antwoord. Wat is uw oplossing?

De oplossing

Het product alsnog leveren, anders terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kliniek Vreeburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kliniek Vreeburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen